niedziela, 8 grudnia 2013

Na dzień dobry

Nie wiem co mnie podkusiło, ale zamiast ułożyć własną playlistę, włączyłam po prostu radio. 
Zaczęłam się logować na miliony stron, głównie social media, sprawdzać co się dzieje na świecie czytając jedynie nagłówki bo szkoda mi czasu na marne artykuły... i nagle moją uwagę, od tych arcyinteresujących zajęć, odwróciła jedna piosenka - "The Morning" zespołu WhoMadeWho


Wstyd się przyznać, zespołu nie znałam, a na rynku muzycznym istnieje już od dziesięciu lat. Miłym zaskoczeniem dla mnie była informacja, że zespół pochodzi z Danii, a jak wiadomo, albo jak właśnie się dowiecie, Dania to taka mała muzyczna żyła złota Europy. Kojarzycie może Oh Land, Carpark North, Mew czy Vinnie Who? Oni wszyscy pochodzą z tego skandynawskiego kraju. 


WhoMadeWho indie-dance-electro w jednym. W przypadku "Keep me in the plane" doszukuję się inspiracji w Metronomy, natomiast "The Morning" ... to zbyt skomplikowane. Wiem tylko, że ten kawałek na pewno znajdzie się na mojej playliście, a jako zadanie domowe będę musiała się bliżej zaznajomić z twórczością zespołu. Dania, po raz kolejny mnie pozytywnie zaskoczyła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz